Jobb,jobb......

Hej!
Har nyss kommit hem från jobbet. var mycket idag igen!
Var en sväng förbi Undici idag också! =)
Hade bara 4 pers beställda idag, så då tänkte jag det e inga problem, sen bara rullade det in folk, hela tiden! men det klarade jag bra, fast jag både tog beställningar,serverade, och gjorde mat. 3 rätters !
Fick mäst göra fläskfile men det e ju lätt så! Sen servera lite öl och sånt, fick typ 100 kr i drikts. så det var ju bra. bra pengar till midsommar!
Sen när alla hade gått då tog Patrik killtoan och jag tjektoan, sen satte vi oss i bilen och drog iväg, jag fick åka till Mörby Centrum där jag hoppade av och tof t-banan till t-centralen och sen gick jag hem. Så nu är jag hemma!

Imorn blir det jobba igen, jobbar hela veckan måndag - torsdag.
Ska åka till Martin Olossons imorn och köpa lite saker till köket.. sen blir det nog laga mat och sen bara städa, kolla lite på fotbollen! hoppas!

Nu dags för att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0