Det artar sig!

Vaknade av att jag var orolig över vad ajg skulle ha för skor på mig på midsommar, och jag har fortfarande lite panik över det!
Sen när jag låt och tänkte över det ringde Jossan, så vi pratade en liten stund, ska dit imorn och fira midsommar med henne, Ida & kanske Rakel kommer bli så kul!! =) känner det på mig, vi ska grilla och drick gott, sen blir det kanske någon slags utgång!
Vart inget jobb idag för min del, tråkigt nog, men ändå ganska bra, för då kan jag gå på stan, och fixa skorna och kolla efter klänning, hihi! Sen blir det bara ta det lungt, kolla på tv och packa till imorn! Åker före kl 12.00 till Uppsala imorn och sen blir det bara att ha kul heeela dagen!

Nu kollar jag lite på våra bästa år, tycker det har spårat ut en aning mycket nu på slutet.!
men kan ändå inte sluta kolla på det!
Hur många avsnitt finns det? 

 
Emma jag är riktig avis på dig, as fin tatuering du har gjort...
vill se sen nuu! och ringaran! men får göra det snart. hoppas jag på! 

Hej då! ha en bra dag alla babe´s

Kommentarer
Postat av: Emma

du skulle nog inte vara lika avundsjuk om du visste hur himlans ont det gjorde :p fy tusan säger jag bara!



klart att vi ska ses snart <3

2008-06-19 @ 13:40:48
URL: http://eemmsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0