Äntligen .

Då är man uppe från den sköna sängen, ska snart gå och klä på mig sen gå ner till Undici och träffa Patrik sen bara hämta upp lite grejer sen åker vi till jobbet och då på jobbet ska Linn & jag fixa frysen så det år ordning där, så det är ju bra, för det behövs verkligen!!! Sen har vi en bokning på 6 perssoner, så det blir en lugn kväll hoppas jag! Hoppas inte det kommer massor som vill ha .. dropp in lixom! blää!
Men får några timmar i dag ändå, eftersom jag börjartidigt idag..
snart så Ibiza. haha!
Sen blir det säker en sen kväll , så då är det bara hem och sova! natti

Jossan om du läser det här så kan du ju slå en pling till mig?
Tycker det skulle vara kul & prata lite med dig bus! <3

Onsdag - Jobba
Torsdag - Jobba
Fredag - träffa Therese och hjälpa henne på rädd tåg, sen Jobba - bokningar?!
Lördag - Jobba - bokningar
Söndag - jobba


"Det är mitt eget beslut som gäller"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0