Uchh!

Jag är trött. Hur kan man vara så trött..?
Uchh! aja är ensam hela helgen, känns bra men ändå inte. men K kommer hem imorn en snabbis med soffa sen drar han igen, så får hoppas att Jossan kanske kommer? Så kan vi ju mysa!

Jobbet gick bra idag, men fy vad jag är trött på det stället. vill inte vara där..!
Det är JAG som är kock , kom inte in i köket och rör mina upplägningar... ! Ååå vart så arg  idag så jag ville bara slänga maten i soprunnan och gå där ifrån, men tir att det vart en kort arbetsdag idag!!!!

Idag vart man bjuden hem till våla också, på kubbkväll, men eftersom jag jobbar imorgon på dagen (kanske) så kunde jag inte åka! Sen vart jag bjuden till Ice stockholm, på lite mingel kväll!
Och imorn är jag bjuden på tårtkalas och mingel på Huset , men får se, har ju inga pengar. men det skulle sitta fin med lite dans i dimman ....

Nu ska jag gå och kolla på tv, sen popa pop corn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0