see you later

Har nyss kommit hem från en mattur, Kristoffer & jag var ute och käkade, var himmla gott, sen efter maten gick vi förbi stället vi ska till iikväll, kanon ju! Sen förbi komsum och köpte , mjölk,bananrer,godis & chips, och nu sitter jag här och funderar om jag ska hoppa in i duchen och fixa mig eller göra det senare..! Humm!?
Är så laddad för ikväll, hoppas det blir kul!

Åå stackars Jossan gumman ! Som har blivit magsjuk / matförgiftad. tycker så synd om dig gumman!
Hoppas det blir bättre hjärtat.. <3 tänker på dig!


de e pirat tema på ONS och jag och Jossan ska kanske gå, fyy fan vad kul om vi skulle klä ut oss :P


 


 see you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0