Postat av....

Då sitter man hemma hos Jossan, men ingen Jossan hemma, för hon är och jobbar, men hon kommer ju hem snart, så det ska bli kul.
När jag gick hem från Emma för att gå på bussen, kom mamma med bil och tutade, så jag hoppade in i bilen, där Fanny & Samantha satt också, så fick åka bil in till stan, sen gick vi på ica maxi , Jysk och lindex,j jag hittade massor men kunde ffaaaann inte köpa något, måste ju spara på pengarna!
Efter vi gått där fick jag åka bil till Jossan, tack mamma!
Och nu sitter jag här, ska snart gå och äta sen leka med Sessan, (fast jag är rädd)..
Sen får vi se vad kvällen ger oss!

Ostbågar?

Ha en underbar dag!

ps. har fått 2 st komentarer från någon/några som är anonyma, ena frågan lyder.


Postat av: majsan

Hur kan du parta så mycket när du aldrig har några pengar????
SVAR: Jag behöver inte dricka för att parta tilldet, sen så är det min ensak vad JAG gör och inte gör med mina pengar.

Andra frågan lyder.

Postat av: ....

sen när började du röka ?
SVAR: Jag har rökt till & från, sen 7an ungefär. men nu blir det mäst feströka eller när jag umgås med folk som gör det.

Så då var det klart. / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0