PANIK

Jag får panik.
Jobbet är fy fan jävla skit ställe..
Ringde idag till 2 av dem som jobba rpå jobbet och förökt f´å tag på dem, men ingen har svarat.
Trode lixom jag skulle få jobba idag, men neeej!
Fick tillslut tag på en av dem som jobbar där, då jag fick direkt höra att dom står i skiten på jobbet, och varför jag inte dök upp igår. MEN hallååå ni sa att jag inte behövde komma!!! Så då åkte jag så klart till Uppsala..!
Men då säger den jävlen att jag inte behöver komma något mer? HALLÅ VA???????????
Jag fick panik..
Sen säger han att han har tagit mina timmar, och jag kan ringa om en vecka?!
Men vad händer med jobbet i veckan då?
Jag fick panik. ringde mormor & morfar, grät lite...! sen fick jag tag på Linn, och så vi pratade lite, men hon sa att jag skulle ringa han sen imorgon..! och prata. om han nu menar allvar...

Har nu suttit här ledsen och sökt jobb, behöver värkligen ett jobb..
Tänk nu om det e så att jag INTE får komma tillbaka.. vad händer med min lön då?
JAG MÅSTE RINGA DIT IMORN......


Hatar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj :/ vart jobbaru?

2008-07-06 @ 22:02:50
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Jossan

men sådär kan dom ju inte göra.. :S

äre chefen som gör sådär?

ringer dig ikväll

puss

2008-07-07 @ 10:32:19
URL: http://josefin88.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0