Holyday?

Vaknade av att K gick till jobbet, sen vaknade jag av att han kom hen på lunch!
Så nu är jag uppe, har redan ringt chefen och pratat med han, och han sa som igår..
Så vad gör jag nu?
Men han sa att jag skulle ringa han nästa onsdag, så då kunde jag få veta om det blir jobb eller inte,
men hallå?! jag måste hy få veta om jag är arbestlös eller har jobb..!
Just nu är jag så jävla ledsen...
Och hoppas på att jag får min lön, men pratade med mormor igår, och hon sa att det slulle lösa sig med resan m.m..

Vet ni nå jobb jag kan söka?


Så då är man ju "ledig" fråm till nästa onsdag, så sen hoppas jag på att få jobba, men känns som jag inte vill tillbaka till det där stället just nu! Men har ju mina kockskor där lixom!
Så vad ska jag GÖRA på mina lediga dagar?
SVAR: Leta jobb och leta jobb.....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0