Hej!

Så skönt att inte få skit kommentarer längre. såå skööönt.


Igår var jag ute och gick med Sabina, du förstår jag dig lite mer tjejen, eftersom du berättar, och du ska veta att jag finns här för sig om du behöver pratat.
Efter promenaden gick jag hem för att hoppa ner i sängen tillsamans med Kristoffer, fick massera hans händer lite, sen somande han, och jag låg vaken flera timmar.. :(

Idag ska jag "nog" gå och sola det beror på, tycker det är lite läskigt att lägga sig i en park utan någon annan, men jag ska nog gå och köpa en tidning och läsk, så blir det nog bra..!
Så får jag lit färg också! bra till resan..!
Om jag nu inte kommer att sola, så kommer jag städa, sen vid 15.30 åka till Kista tror jag.. får se..!
En sak som är säker är att jag ska ringa Reza på jobbet, och höra om mitt schema, sen om jag börjar på fredag eller måndag..!!
Utgång idag?

Kanske åker 12 timmars vecka 33 med Kristoffers pappa, hoppas jag är ledig då!
Åker den 16 de kl 19.00 och kommer hem efter 12 timmar. Så kan ju lixom jobba den 16de fast slut en timme tidigare..
aja vi får se hur mitt schema ser ut annars får Kristoffer åka själv båd..
Men jag vill ju!!!
Älskart..

Hej Då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0