goo goo dolls - long way down!

Gick ner på stan idag för att köpa solglasögonen jag har kollat in länge, men dem fans ingen stands heöt slut, så då gick jag hem arg & ledsen över att inte hittat dem, och arg för jag inte köpte dem förut.. blää!
Väl hemma måde jag as dålig, så log på soffan tills Kristoffer kom hem, sen kom Kristoffers bror på besök, så då gick vi och käkade ute, as gott, Nu kollar dom på Simpsons och jag sitter här, funderar på att gå ut en sväng.
vill bada..!
Igår var ju jag & Kristoffer vid en badplats, så funderar på att gå dit, men jag vet inte, är lite osäker..
badkruka som jag är..

Aja har inte så mycket roligt att skriva,
Ha en toppen kväll..

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0