da box

Då är man hemma, gick OK, på jobbet. får hoppas på tisdag kväll / onsdag morogn om jag fåt jobbet. hoppas
Så då kan man säga att jag är ledig fram till det.
Så imorn ska jag städa, gå på stan.. tror jag.
Eee vilken dag e det imorn?
Jo torsdag. haha
torsdag - ?
 fredag - ?
lördag . utgång med Emma? Jossan vill du följa med? (A)
söndag - bakis? haha
måndag - hem till Jossan. träffa Therese en snabbis?!
tisdag - Vara med jossan?
oNsdag -  Vara med jossan?

Humm.. hatar mitt oplanerade liv just nu!!

någon som vill åka ekerö vid löning?

Kommentarer
Postat av: emma

inte utgång emma & frågetecken, det är utgång emma & utropstecken! :) för vi ska uuuuut! :D



såg jossans kommentar, & självklart ska hon också med ut om hon vill följa med! :)

2008-07-16 @ 23:52:43
URL: http://eemmsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0