Bajs dag.

Vad ska jag skriva?
Hej!
Då är det onsdag och det betyder sista dagen på praktikjobbet, sen får jag veta om jag får jobbet eller inte, men hoppas på det.
Just nu sitter jag och äter mackor och ska klä på mig, sen gå ner till "jobbet".. Sen jobbar jag till stegning.. blä!
Oj nu skrev jag lite fel, men orkar inte skriva om!
Sin ikväll ska K göra maten till mig, överaskning..!

Skulle hemstk gärna gå ut idag med brudarna, men jag har inga pengar eller kläder, så får se om det blir utgång i helgen istället..!
Eller hur Emma? =)
Sen fick jag ett roligt förslag om att åka till Falun med Therese, men som det ser ut just nu så blir det ong inte så, men det skulle vara grymt kul att komma här i från..

Sen nästa vecka på tisag ska JAG hem till Jossan och dricka lite och bara snacka skit, hoppas jag inte jobbar dagen efter..!

Juat ja, ringde kallhälljobbet, men fick inte tag på chefen, men jag berättade att jag inte kan vara arbetslös, därför jag sökt andra jobb, och fick ett. så men jag skulle få min lööön :P äntligen! ..

Kommentarer
Postat av: emma

det måste bli utgång ihelgen, jag vill dansa! :)

2008-07-16 @ 13:54:33
URL: http://eemmsis.blogg.se/
Postat av: Jossan

ja vill också ut, snacka om att mobba ut mig!!!!!!



:D

2008-07-16 @ 21:52:09
URL: http://josefin88.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0