Vad har vart de bästa med den här dagen?

Denna måndag har jag tillbringat i Uppsala, var hos tandläkaren först, gick hur bra som, hälst, fast mycket rädd, dom skulle kolla hur det har läkt efter operationen, och det hade läkt bra, fick jätte mycket beröm för mina tänder, dom har nog aldrig vart så här fina om jag ska säga det sjjälv, haha är så nöjd med min tänder nu, så nu ska ajg värkligen ta hand om dom.
Ta hand om era tänder, tro mig ni vill inte gå som jag gjorde i ett års tid. så ta hand om era tänder.
Efter tandläkaren gick jag vidare för att träffa Josefin *(korre) vi gick och kollade lite på stan sen gick vi och käkade på qupido, as gott, sen till ungdomsmotagningen, sen til lbussen, fick kuta till bussen sen nu sitter jag hemma, mår inget vidare, så ska gå och ta en kopp te sen bara kolla p åtv, älsklingen kommer ju hem snart så! känns bra!

Nu har räkningen på studentgrejerna kommit. :S men man tar ju bara studenten 1 gång... längtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0