mina två favoriter..

Choklad, choklad.. är helt sold på choklad. vill bara ha massa som jag kan käka upp, Men tyvär så går det inte, inte mycket pengar kvar, och sen så vill man ju vara fitt i sommar, det är läge nu och kolla efter badmodet, har kollat på 2 bekinisar jag skulle vilja ha, men om jag beställer dom nu så hinner jag inte få dom innan Italein resan, för dom kommer efter den. så himmla typiskt, men får gå och kolla på stan eftet någon bekini som ska hänga med till Italien.

Idag fyller Mimmi 19 år, får se vad som händer ikväll, är ensam hemma så vi får se, kanske går ut och firar Mimmi men det beror på, får se hur det blir, skulle vara skönt att bara sitta hemma ikväll och kolla på tv, men nå glass eller Choklad. haha! Men blir ju inte ensam hemma hela kvällen, Kristoffer kommer ju hem efter middagen med jobbet så!

Fredag - praktik, utgång med tjejerna (fira mig & Mimmi.)
Lördag - får främmande av Kristoffers pappa & Ulrika. Sen kanske praktik på kvällen (beror på vad handledaren säger)
Söndag - är bjuden hem till Mimmi på mat & tårta, så kommer nog bli en trevlig kväll. längtar..
Måndag - sova och söka jobb
Tisdag - sova och söka jobb,
Onsdag - sova och söka jobb
Torsdag - Åker till uppsala, ungdomshällsan samt träffa Korre & kanske Dannie, samt få pengar & käka på Qupido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0