Lite avis.

Ja då sitter man har och är lite avis på två av killarna i klassen, det är så att dom har praktik i Teneriffa och just nu har jag kollat på deras blogg, och var så avis på dom att just dom är där, medans jag är kvar här i kalla sverige, och har en usel praktik plats, plus det är kallt och ruggit, inte en ända solstråke stiker fram. blä! Men jag ska göra allt som står i min makt att spara pengar och fixa pengar, bara för att komma bort här i från i sommar om inte nu på påsklovet. vem vet? Är bara så sugen ..

Hojta till om ni vet någon eller något ställe som söker perssonal eller extrajobbare.. hojta bara till..

Nu ska jag gå ocj sminka mig, dags för utekväll snart, och börja firandet av mig. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0