Ju fler människor jag träffar desto fler skiter jag i...

Måndag, vaknade av att Kristoffer kom hem på lunch, jag säger det bara synd om er som börjar i skolan idag, själv börjar jag min praktik nästa vecka. så skönt. Men funderar på att byta ställe, får ju bara hålla på med disk. blää! men får se vad som händer nästa vecka..
Har laddad hem en film igår som jag skulle se på idag, men då fuknar den inte, så är en aning arg, men Kristoffer får fixa det sen när han kommer hem, ska på jobbinteljuv idag, på cafet där jag jobbade förut, fast dom har nya ägare och stället är helt ny renoverat. undrar hur jag kommer få jobba, jag säger då det bara, tråkigt att man går i skolan, skulle bara vilja jobba och skaffa pengar...
håll tummanra för mig..

Nu ska jag gå och klä på mig och sen bara mysa framför tvn med en kopp te, sen bara vänta tills kolckan är 15.30 då jag ska till cafet och prata..

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till!!!
Linda

2008-01-07 @ 13:54:01
URL: http://fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0