Ett liv av drömmar

Igår gjorde jag ett av årets bästa kap jag köpte min studentklänning och den kommer den 10 Maj i brevlådan, och jag vill bara ha den nu!!! Den är precis så som jag har drömmt om, precis så som jag har föreställt i mitt huvud, Så är så himmla nöjd, kommer inte berätta vad jag har köpt den (just nu) och det kommer inte upp någon bild än, vill vara lite hemlig, eftersom jag skulle vilja vara ensam om med den just "DEN" klänningen, k'nns så bra att jag är ute i god tid för en gång skull, men hållå i januari. haha! då är det bara dags at tleta efter skor och smycken till. sen är jag klar. haha! Har också kollat efter studentskivan kläderna, blir nog en klänning där också! men får se, passa på nu när man har några månader kvar, så slipper man lixom få panik över att inte ha några pengar...

Mimmi ringde och väkte mig vid 14.30, sen har jag bara suttut här och kolla läget, ska nog gå ut och ta en promenad nu när det är sol ute, sen kommer Mimmi ikväll , hon hade köpt nå kul till mig på Ikea. jag som älskar ikea.. <3. haha! Nu ska jag gå och drika lite oboy och sen får vi se vaddagen består av.

Praktik - torsdagar och fredagar + kanske om handledaren säger till blir det lördagar och söndagar. så hoppas på ledigt nu på lördag och söndag, får besök på lördag så vill lixom inte vara på praktiken då, men man måste ju. vill ha bra betyg. men får se vad gubben säger. haha!

Kommentarer
Postat av: Jossan

hur får du ihop dina timmar :S

2008-01-22 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0