Drömmarnas land

Gick upp vid 8.00 när kristoffer gick ill jobbat, har städat lite och bara tagit det lungt framför tvn, ska sanrt bege mig av til lafären och köpa ägg, sen blir det bakinig när mamma och syskonen kommer och hälsar på för första gången, lite närvös är jag ju, lixom visa hur jag bor. hehe! Sen kommer Mimmi en snabbis också! Mormor ringde för en stund sen och berättade att hon hade pratat med Fanny, hon hade vaknat så tidigt och var uppspelt bara för att få åka tåg och tunrlbana, gulllig unge.

Ikväll börjar I huvudet på gyllning hoppas på det bästa, sen kanske jag gå och köper nå gott till det också!
Men får se, mår lite illa har gjort det ett tag nu, men men, hoppas på det blir bättre. Dags att beställ tid hos gyn också.. beställa nya p-piller. men får se ska fråga o det finns nå annat bra. Det värsta e att jag måste sitta och åka till Uppsala för att fixa p-piller eller i värsta fall Östervåla. För eftersom jag inte är skriven än här, så får ja ginte gå till någon gyn/ungdomshälsa här. och det är skit tycker jag. blää!

Nä nu ska ajg gå och klä på mig sen lösa lite korsord sen knalla iväg och möta mamma och syskonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0