Det sår mig, gång på gång.

Jag älskar värkligen min familj.

Fanny - älskade lillasyster, sen du kom in i mitt liv har du gjort det bättre, du gör det värld att kämpa..
Alexandra - Du har en sån bra humor, du gör mig glad..du förstå saker när man berättar dom, sakanr dig älskling.
Samantha - Du och jag har alltid varit tillsamans sen vi var smår, det har alltiv varit du & jag. känns jobbigt att vi nu bara bråkar och har kommit från varandra, skulle var så kul att bara kunna ringa dig och bara ta en fika, prata om himmel och jord. jag älskar dig, mer än något annat.
Mamma - vi har då haft våra stunder (har), men jag älskar dig ändå! Vet inte hur jag bara ska förklara det. Men jag har mitt liv nu. (älskar dig mamma)
Mormor - Du har alltid funnits där för mig, sen jag var liten bebis, var jämt hos er förut, sakanr det ibland, ibland får jag dåligt samveta bara för jag inte kommer och hälsar på.. ÄLSKAR DIG MORMOR..
Morfar- du har också alltid fiúnnids vid min sida,, alltid så glad och rolig. du har alltid varit som en pappa för mig.
Kristoffer - älskar dig mer än över mitt hjärta. tycker om dig oerhört mycket..


Blod är tjockare än vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0