Det är okej att vara lycklig

söndag, söndag, har inte gjort nå spec idag, kollat på One tree hill som jag laddade hem igår, så nu är har jag kollat klart på alla avsnitt, förutom sesong 5, för den har inte kommit ut än. Kristoffer har städat lägenheten och nu spelar han tv-spel, jag funderar på att gå och handla något gått att äta, men får se. Blir nog CIS tittande ikväll med Kristoffer annaras bara kolla på tv, blir en lugn söndag, ledig måndag,tisdag och onsdag, praktik torsdag, fredag, kanske lördag, och kanske söndag, det får jag veta på fredag. Men hoppas p åatt inte ha det bara för Mimmi fyller år på torsdag, så ska nog hem till henne och fira henne.. beror på .


Måste bara tillägga en sak, Jossan fan  vad snygg du är, du passade så bra i kort hår, jag kanske också ska klippa mig, så ? hah , nä då, men du passade i det, as snyggt.


Nä nu ska ajg gå och göra något vettigt. hoppas ni har haft en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Jossan

tack så mycket hjärtat

2008-01-20 @ 19:14:35
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0