Clumsy.

Gårdagen var en bra dag, senare på kvällen kom Mimmi hit och så bakade vi kladdkaka och kollade på film tillsamans med älsklingen, sen vart alla så trötta så vi gick och la oss! Vaknade runt 13.00 idag, fick mina saker från Vr som var 2 hårgrejer, bra att ha.
Ska snart gå ut på premenad med Kristoffer, förbi en tatuerarstudio, och kollar hur det ser ut och så, Kung Carlos heter den, Har blivit så sugen på att tatuera mig, antagligen i naken eller längre ner vid skuldran. Får se, beror på hur mycket det kostar och så! och så är det ju det stora beslutet, om jag ska ha en stjärna i nacken eller en fjäril.. Är helt galen i båda sakerna, men vi får se. vad tycker ni?
Ska också köpa balsam,shampo och tvål idag, haha!
Imorn är det dags för praktik igen, och jag vill absolut inte, känner mig inte ett dugg taggad. men vem vet kanske blir roligare nu! vem vet..

Nu ska jag gå och kamma håret sen klä på mig utter kläder sen knalla iväg med Kristoffer, får se om Mimmi kommer hit ikväll igen eller om hon åker hem till Nortälje, får se..

ska kolla utlandsresor ikväll också! kanske blir en sista min med älsklingen eller med tjejerna.
Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0