Alla som inte dansar är...

Kom nyss hem från pratstunden om dom nya ägarna, en aning gammla men rätt sköna ändå! Fick en chok när jag gick in till cafet, allt var borta, dom har ju inte fått till allt än, typ flera veckor kvar tills cafet går att använga, Men fick se ritningar och fägrer + dom berättade hur det skulle bli så det kommer bli ett as nice cafe, sen gick vi och fixade nyklar på PUB, pratade lite och så! Sen kantade jag hem, ska höras i veckan lite om lite köringar.. Mednas jag var där och pratade fick dom ett samtal , för en köring i midsommar för AA. 175 personer, sov jag & dom andra 2 ska göra mat till, lunch och kvälls middag. shiiit. sen fick jag veta om en til lbeställning för några skauter, 50 lunch och 70 middag. ojoj..

Ska nu gå och fundera på vad jag ska göra för mat till mig & kristoffer, sen kolla på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0