Some wounder..

Gick upp tidigt idag, morfar rimgde och väckte mig, så då var det bara att gå upp, fixade mig och så var det bara och ner till t-centralen, och ta bussen till Uppsala.
Gick och mötte mamma sen knatade vi i det fina vädret till akis, väl där fick jag anmäla mig och vänta typ 10 min, Väl inne hos gyn gick det bra, men var där ganska länge :S men gick bra. så nu slipper man vara orolig att det var nå farligt.. När allt var klart så gick vi ner igen på stan, fikade lite sen tog jag bussen hem till Stockholm medans mamma åkte hem till östervåla.
Nu sitter man här främför datan, väntar på att älsklingen ska komma hem, sen ska vi fixa tvätten lite och senare ikväll gå ut och käka pizza med Kristoffer bror.. mysigt..
Imorn blir det sista rycket på praktiken.. kommer värkligen att sakna praktiken och personalen där..

Nä nu ska man gå och göra lite te och sen dra en snabbis till apoteket, näsprey behövs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0