Östervåla.

Östervåla.. gammla vanliga östervåla..
Sitter nu hemma hos mamma i syrrans rum, ska snart gå och lägga Fanny, sen färga håret igen, vart för rött det jag färgade i dag, och jag vill absolut inte ha super duper rött. men får se. kanske har så här ett tag. och fårgar om några dagar igen..!
Igår var jah mormor och morfar i Valbo, handlade på kvantum, sen gick vi runt lite på afärerna, hittade en ring, hårgrej och örhängen.. sen käkade vi mys middag och bara tog det lungt. Sov dok inte bra i natt, eftersom mormor snarkade....! Hoppas att få sova inatt..

Ska nu gå och lägga lillasyrran, sen in i badet och ta hand om mig. hehe
Imorn blir det Uppsala, kanske med lillasyrran, annars åker jag nog direkt hem till Stockholm.. men vart så himmla sugen på fika..

image578
syskonkärlek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0