Mr McDreamy

Blogg sidan var helt seg igår kväll när jag kom hem, så vart inget skrivande, men det varsta med gårdagen var att jag fick skala en hel säck med smågullölar. snacka om tårögd jag var, och på köpet fick jag bruna äkliga fingrar. Sen när jag var klar sa dom att jag skulle göra den andra säcken med rödlök.. jag bandage. ska få göra det idag istället..... ! väl hemma kollade jag på tv och sen gick och sov, sov inte mycket inatt...
Börjar klockan 15.00 idag jobbar till kl 23.00. dåliga tider, ingen fritid alls ju.. men måste få bra betyg....!

Saknar faktiskt mormor jätte mycket. får se om jag åker till henne på söndag och är kvar tills på tisdag, beror på.. beror på när jag börjar paktiken på tisdag..! Saknar faktikskt Fanny och Alexandra också.. men får väl ta en sväng förbi hemmet i våla också.. för att hälsa på dom!
Kankske utgång imorn, beror på när man börjar praktiken.
lär kila nu, hat bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0