mexican style baby!!

Trött och bakis, gårdagen vart bra, men spårade ut senare. Det var meningen att bara jag & Jessica skulle vara hemma här i lägenheten, men helt plöstliget var det 8 perssoner till, Kristoffer och hans polares polare. hehe. men det var kul, tillslut kom Mimmi hit också! vi drack vin och fixade oss, samtididgt som killarna spalade music och drack öl..! Efter ett tag gick vi tjejer ut, drog till vibe, men var as dålig musik , Mimmi drog efter 10 min, Jag och Jessica drog efter 20, as tråkigt..! Skulle dra vidare till Chaplins men orkade inte, så då gic kvi till en bar där Kristoffer och dom andra var, men kom inte in bara för Jessica var 18 år.. heh tråkigt, så då gic kvi till 7eleven och köpte chips och salta pinnar, sen hem och bara gotta i oss, Kristoffer och co kom efter en stund, fylla och dryga..
började diska mitt i natten, medans andra duchad och sov..!
Sov inte ett piss inatt, jobbigt, sen idag vart man väckt av Jessica vid 10, för då ville hon på stan, så vi gick ner..! hittade as snygga trosor och bhar... köper so msen när jag har mer pengar.. sen gick Kristoffer och jag hem, Jessica åkte hem till Harbo, väl hemma kom Mimmi och hämtade sina grejer, och vi pratade lite..
Nu sitter jag här, kollar på Gossip Girl och senare ikväll blir det bio med Kristoffer..

Ha en trevlig lördag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0