Lets skip it..

Den här helgen har varit upp och ner, fick veta i fredags att en bekant till mig har tagit självmord, det känns förjävligt. Och det ända jag tänker är varför.. som många andra än bara jag gör. varför? Du var en pigg och glad människa. Dom som träffade dig i torsdags på festen i Tärnsjö hade tur, Det kan inte vara sant att du är borta. Du hade hela livet på dig. Men du har det bra nu, du är hemma. R.I.P Jesper Lindell..

Fredags kvällen, vart lite upp och ner, Kristoffer och Pejje drack öl, medans jag tog det lungt, sen drog dom upp till Henke, medans jag fixade mig och kolade på tv, Gick ut för att träffa Sabin och Jennifer, dansade som galningar, sen helt plöstligt tröttnade jag, ringde Kristoffer, och åkte t-bana hem. väl hemma låg Pejje deckad i soffan och hade spytt. :S men Kristoffer hade städat och fixat, tur att de tinte luktade spya. Var uppe ganska sent, läste tidning och myste med Kristoffer.

Lördag, sov jag till 12.00. sen städade jag lite, medans Kristoffer och Pejje snackade, sen dorg Pejje hem för att pela bandy, jag och Krisotffer kläde på oss och jag ner på stan, träffade oscar en snabbis, sen gick jag till praktiken, och dom hem för att spela tv-spel.
Praktiken gick bra, fick gätte mycket att göra, så nu kan jag värkligen allt, hehe! synd att det är sista veckan nu på tisdag.. Ska söka sommarjobb som David rekomendrea mig igår. var hemma vif halv 12 inatt.. sen kollad ejag och Kristoffe rpå film och käkade ostbollar..

Idag söndag, vakande jag av att Kristoffer fick sms, det car hans kära kusin Madde som smsade. sen efter en stund gick jag och köpte kaffe, och vaniljdrömmar, fick gäster och myste. Var kul att Madde ,Steffen , Conny och Gunnbritt kom, fick en as fin sål av dom, så nu har vi en ny fruktskål..
Kristoffer gick direkt ner till jobbet efter dom hade gått, och jag är ensam hemma nu. Imorn blir det Uppsala och akis.. orolig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0