Inget pålägg utan deg.

Studentskiva eller inte, jag blir så himma arg, har försökt få tag på alla i klassen, men har då inte allas mobil nummer, och skolan vägrar ge mig klass listan, så det är as svårt att få tag på alla. Nu när Jossans klass är så himmla snälla och säger att vi får ha med dom, så bara skiter allt sig. men nu imorn ska jag gå upp klockan 8 och ringa dom jag har på mobilen igen, sen får jag tvinga Mimmi att ringa dom hon har på sin tele, nu måste det här fixas denne vecka.. annars kommer det ju inte bli något. måste ju samla ihop alla pengar. det är inte mycket pengar med det är ju pengar.
Jag som alltid har drömt om en studentskiva, alltid... Och nu känns det som att den drömmn inte kommer att slå in .. :( är grymt besviken på skolan, som inte kan släppa iväg en klasslista, och på dom som inte svarar.. är grymt besviken...!
Alla som går i Hr3ak och läser min blogg, här av er till mig så fort som möljligt, om ni vill ha studentskiva och är berädd på att betala pengar. och om ni nu har någons i klassens mobil / hem nummer.. VIKTIGT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0