Fredag today,

3 dagar kvar på sportlovet ever, jag kommer aldrig mer ha något sportlov, lite tråkigt faktiskt.  Idag vaknade jag av att Kristoffer ringade och sa attt jag skulle sätta på vatten. så klev upp ur sängen fast jag inte ville, bara för att göra det. sen kutade jag till sängen igen, nu sitter jag och kollar på våra bästa år och dricket te. ska städa lite idag och gå och köpa blommor på torget. (om jag orkar) sen får jag sitta och vänta på ett samtal från praktiken, om dom nu vill att jag ska komma eller inte.. annaras blir det chips och film kväll här hemma..

Vill att Mimmi kommer hem nu, tråkkigt när hon är i Mora, men ändå är det bra för då mår hon toppen, hehe. Men jag saknar henne så, men aja.. ska gå nu och göra mer te..

Kommentarer
Postat av: Jossan

gå in på msn då

2008-02-22 @ 13:27:23
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0