don't say I never gave you anything...

Nu sitter jag har, har plockat undan lite i lägenheten, och nu funderar jag på att gå och laga pannkakor, får bli e növeraskning till Kristoffer, han vill ju ha det igår, men då käkade vi bara nå litet skit. hehe!
Sen får vi se vad som händer ikväll, kanske går ut och går med Kristoffer, kännder det skulle vara skönt att gå ut och gå, frisk luft. annars blir det tv - kväll som vanligt. Är det nå bra på tv på onsdagar ?

Ibalnd blir jag så less, har förökt prata med dig så länge nu, men du bara stöter bort mig, har jag gjort någon , då skulle jag vilja veta det. Det som gör mig ledsen är att vi alltid varit nära, och nu helt plöstligt när man flyttar så är du bara sur och otrevlig, jag kan förstå att du är ledsen och besviken, men du måste försåt, jag har mitt liv nu. Men det ändrar inget för det, bara att jag är här, och du är där. vi kan ses ändå. men nu orkar ajg inte längre, har förörkt ringt, men du varar inte. har smsat dig men du svara inte, har skrivit på msn, men du svara inte. om nu DU svarar så har du aldrig tid eller bara  otrevlig. jag vill veta varför du har blivit så här... Jag älskar dig ändå , men jag förtjänar inte att bli behandlad som skit. orkar inte längre..
JAG ÄLSKAR DIG. KOM IHÅG DET, KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET.
 

 Alla hjärtans dag imorn, och jag har inga pengar att köpa nå till Kristoffer, men jag funderar på att bjuda han på bio sen när jag får pengar. är det en bra grej att ge bort ? ge några förslag..
Men annars blir den nog bara mys kväll imorgon, bara han & jag..<3
Jag kan inte förstå att man kan älska någon som mycket som jag gör. min kärlek till Kristoffer är enorm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0