Allt du rör på blir till GULD...

Dagen börade ju bra, eller inte, skulle åka 14.20 bussen till Uppsala, men mitt i tunnelbanan mellan rådmansgatan och hötorget stannade tåget, rädd.. efter typ 15 min var tunnelbanan igång igen.. och då had ejag redan missat bussen, fixk ta ett tåg, spräkte 100 lappen, var arg satt mig på tåget och tjurade, väl framme i Uppsala missade jag 2an som gick till skolan, fick vänta på den, buu! väl i skolan hade alla lärare jag skulle prata med åkt hem, och tvätten hade stängt. Inte kul alls..! kutade till bussen igen, ner på stan, gick lite på stan och sen träffade Jessica, käkade på qupido och pratade gammla minne, känndes toppen.. han köpa en cool på vägen hem, fick satans omt i ryggen på bussen hem, kunde inte sova. nu sitte rjag uppe och väntar p åatt mina kockläder ska torka ... sen kolla på csi sen sova...
praktik imorn, är så himla nervös...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0