100 dagar kvar till Studenten

Ursäkta för förra inlägget, men det jag skrev menade jag. men aja...
Idag är det precis 100 dagar kvar till STUDENTEN, Den närmar sig med stora steg. Och jag blir så glad när jag kollar i kalenden och dagarna bara räknas ner.. Snart är det dags att ta det andra stora klivet ut i den stora vuxen världen. skaffa jobb, hund, hehe, dags för mig att hjälpa till att betala hyran och mat, jag bara längtar..

Börjar kl 15.00 idag känns faktiskt jävligt bra, inte så lång kväll, men känner mig lite sjuk, men ska gå ändå, ska bara förbi apoteket först. sen e det uppdraget avklarat. Ska gå nu och kolla på våra bästa år, det börjar bli riktigt spännande nu. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0