Hej , hej då

Jobbet gick bra idag, men vart så trött och irriterad på en viss persson, men det gick bra..
Gjorde bort mig en gång, det var en kund som beställde hetgrek med kykling, så klart jag glömmer kycklingen i den mackan, jag tyckte den såg tun ut, men tänkte lixom inte på det. hehe! Men gjorde bara en ny, och kunden var trevlig så!
När vi skulle stänga, så hade vi ej någon nyckel, så fick ringa runt till ALLA på jobbet, tillslut en timme senare fick vi tag på chefen och han kom och låste, fick då lite klagomål, men det sket vi i och drog.
Fick med mig 2 sallder + baguett.. och nu hemma sitter jag och kollar på tv, och framför dumburken..
Ska sanrt gå och sova, vila ut imorn lixom..

Hatar att känna så här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0