Hej!

Ååå vilken helg,
Fredagen började med jobb, sen gick jag och Sofia hem till mig för att laga mat och drick lite vin, sen gick vi ut på 080808 festivalen, tok mycket folk, tillslut var jag lite för rund under fötterna så jag tog en taxi hem, väl hemma somnade jag direkt?!
Lördagen vakande jag helt bakis och ville inte röra mig alls, men sen kom Sofia hit och vi pratade lite, sen tog jag 6 Kristoffer bilen hem till våla för att hälsa på hans morfar som fyller år nu på tisdag, var där ett tag, sen åkte jag hem till mamma och hälsade på, trevligt, sen fick jag cykla hem till Lisa för att träffa alla tjejer, så efter mycket om och men följde jag med dem till vallen, var kul ocj träffa alla "gamla" vänner, kvällen slutade med att jag kom hem 03.30 typ, och ¨någon där hemma var ej glad att man kom hem så sent.. :P
Söndag var jag trött och så, men åkte fört hem till Lisa, sen föbi mamma, sen hem till mormor & morfar, trevligt var det, sen hem till kristoffers mamma för att äta god mat, sen tog vi bussen till våla, sen tår till Stockholm..
Väl hemma, kollade jag på film och sen gick och sov..

Idag var det dags för jobb, ville ej gå till jobbet, men väl på jobbet hade jag så kul, slutade 13.00 men kom hem nyss :) satt och slöa på jobbet efter jag hade slutat med Sabina,Ester,Sofia och Angelica.. as kul..
När jag skulle gå hem började det regna. och ikväll ska jag & Kristoffer på bio.. hoppas jag på!

I veckan blir det jobb och sen till helgen blir det 23 timmars inte 12 timmars, och sen avskedsfest för Sofia som ska flytta till Lund..
Söndag blir det nog bara vara hemma..

tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0