Det var det..

24 timmars var helt OK, resan började med att vi letadwe upp våra hyttar, och det gick fort.. sen efter det gick vi till stället där vi hade beställt bord för att äta middag på, as got var det, vi tog n¨buffeaktigt fast ej huvudrätten, :P den fick man v'lja mellan lax & kött, jag valde kött!!!!
Sen efter det vart det lite dricka och dans, och kolla i taxfreen, hehe!
Dagen efter fick vi veta att båten var 1 och halv timme försenad pga man över bord under natten, så då var det bara att varas kvar, och så!
Käkade middag och sen bara spelade på maskiner..
Fick med mig hem, godis,chips,cider & nötter.. (a)

Sen direkt när jag kom hem klädde jag om och gick eller åkte till Sofia i Rissne, där vi alla tjejer på jobbet hade avskedsfest, och det vart lite jobbigt i slutet :(.
Men jag är säker på att vi kommer att ses snart igen.. tycker om dig..
Och efter det var slut på partaj hops Sofia s¨drog jag,jessica och sikkan till nå ställe där det var 25 årsgräns men vi kom in, hade jävligt kul, men tillslut ville jag bara hem, så gjorde det, gick hem själv i mörka natten, tur att jag hade med mig mina gympa skor så jag kunde gå hem fortare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0