1 - 13

1. Det är bara 9 dagar kvar till ibiza och jag längtar sjkt mycket, OCH jag vet att vi kommer att ha super kul.
2. Fick jobba idag fast jag var ledig, var lixom bara förbi jobbet för att hälsa på, sen fick jag jobba. mer timmar.
3. Hon kommer äntligen "kanske" få sparken, bättre för oss andra.
4. Det börjar bli sent nu, dags för mig att sova?!
5. Jobba imorn från 14.00 - 20.00 = 6 timmar gooood..
6. Saknar mormor & morfar
7. Saknar mamma, syskonen och hunden..
8. Gillar mitt jobb, fast Sofia är borta..
9. Vill ha sommar.
10. Vill bli 20 år...
11. Längar tills Jossan fyller 20 år så det blir party...
12 . NU SKA JAG GÅ OCH SOVA..
13. Kristoffer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0