some deep problems

Min helg i Östervåla har varit så himmla bra, Så jag somnade med ett leende på läpparna, och nu sitter jag här och tänker på det roliga som hände, Så himmla kul att träffa alla där, gamla gänget hehe! Dok inte killarna men tjejerna var där, så jädrans kul!
Och så var det så himmla kul att träffa Lisas familj igen, som gammla gamla tider =)
Nu sitter jag och kollar på våra bästa år, ska plugga lite idag också! Sen när Kristoffer har slutat så ska vi gå och händla födelsedagspressent till hans kusin Madde, vi ska dit  imorn och bli bjudna på fika.
Nä nu ska jag gå och klä på mig sen plugga.!

Kommentarer
Postat av: faye

it's always nice to meet old friends :)

2008-04-21 @ 13:17:46
URL: http://fayecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0