I´m out of bounds!

Kom nyss hem från stan, åkte bara ner pch köpte linsvätska ocg sen åkte bara hem, gick in på ica och köpte en frystpizza, veg, as god, och en cola, så nu väntar man på att pizzan ska bli klar.

Jag är så trött på kött asså! Jag hatar ju skinka, och köttbitar med mycket fett på, och så gillar jag inte typ när det kommer sega grejer i dom häller, tex hamburgare, så när jag är på donken blir det för det mästa kycklingburgare eller nuggets, men om det är nå seg grej där då slänger jag hela skiten,
Skinka började jag ogilla för några år sen, men då kunde jag äta det då & då, men nu får set inte än ha varit skinka på maten/macka för då smakar det hehe! as jobbgit, för julskonka e ju gott, men har börjar ogilla det också!
Älskar Kyckling & fisk, man kanske ska bli vegetarian? Blir man bara vegetarian så där. humm!
Nä nu har vegpizzan blivit klar.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kött är
blä!

2008-04-16 @ 17:38:59
URL: http://missnell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0