I just loove it!

Då har man kommit hem från skolan, och jag e så himmla trött, jag fattar inte att man kan vara så trött, hade bara 2 lektoner idag så det var ju skönt, men var ändå kvar för att fixa studentskivan lite, så nu e det snartt klart.
Földe med Mimmi till hennes "jobb" och där vart vi bjudna på mat, åt pasta och currysås och raggmunkar medfläsk hehe! vi orkade inte äta upp allt. sen gick vi, fick åka med mimmi på hennes cykel, sen åkte jag bussen ner till centralen, och tog första och bästa tåget hem, somnad epå tåget.
Ikväll är det äntligen Desperate på tv, ska göra något gott till det och bara njuta, sen ska jag bara ta det lungt, och om jag orkar kolla på CSI, eftersom jag är ledig imorn (varje onsdag). hehe! Sen får vi se vad som händer.
tror vi har tvättid idag också! tråkigt nog.
Nä nu orkar jag inte skriva något mer.


I just loove it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0