Hanky!

Har inte bloggat på någon dagm, men det är bara för jag har varit upptagen med att jobba till Italien resan i 2 dagar nu. i tprsdags gick det bra, nästan all mat var färdig, så vi slappade hela klassen, kom hem funt 23,00. sen slutade kvällen men att en full pojkvänn kom hem! Igår fredag vart den en lååång dag/kväll, började med storkök 08.35-14.00, sen en halvtimmes rast, sen från 14.30 till 22.45 hade vi bokning till 75 perssoner, fick först stå i kök, sen ut och servera. gjorde en del drinkar och fatservering. as kul. men jobbigt, fick gå tidigare än alla andra så jag skulle hinna med mitt sista tåg hem till Stockholm. men väl på stationen i Uppsala fick jag vänta 45 min på mitt tåg, tåget gick 00.09 så var hemma 00.50. och var hemma i sängen kl 01.20 typ, sen somnade jag direkt.

Idag vakande jag av att solen sken in, men somnade om, sen väkte Kristoffer mig, mysigt! Så då gick vi upp käkade frukost och kläde på oss, gick ner på stan för att köpa lite saker. bla , cyklepump,cykellås och linsvätska, sen gick vi och köpte en varisn cesarsallas, sen gick vi hem, käkade salladen och sen kläde vi på oss igen och tog tunnelbanan till nå ställe (kommer ej på namnet) och tog sen bussen till Kungens Kurva. shoppade loss på IKEA!, Kom hem med en ny panna,fotsalt,fotfil.balja,bestik,4 st svarta talrikar,tavla,ram och 6 st nya glas! as nöjd !
Sen väl hemma fixade vi upp lite och sen gick vi ner till donken och tog en varisn burgare.
Nu sitter jag här, äter popcorn och pratar med Jossan på msn! medans Kristoffer spelar tv-spel.

Grattis till min morbror som fyller år idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0