Blåbär

Lite ruggit väder idag, känns som man blivit lite lurad av vädret, igår var det hur fint som hälst, men idag lite kallare, kan inte bara solen vara frame varje dag?

Har idag bara tagit det lungt, fikat med mamma och syrran, syrran och jag gick på stan, mysigt, var länge sen vi gjorde det. Köpte ett par tofsar på h&m för 10 kr. bra köp.
Sen nu sitter jag här hemma, funderar på att jobba lite med min muffinsbok, men måste kuta och köpa lim, med det orkar jag inte, men skriva lite på daton kan jag ju.

Imorgon blir det jobba, närvös som fan, men det kommer nog att gå bra. behöver värkligen lite extra pengar i fikan just nu. är så mycket som ska köpas och fixas.

Hjälpa Kristoffer med att betala hyran. 3050 kr var.
Mat.
Pendelkort / t-bana kort
Kläder,smycket,godis,krogen,resor,fika med vännerna, och massa saker.
Studentklänningen
Studenten
Studentskivan, kläder till den och pengar till dricka på krogen.
Italien resan, fick pengar
pass.
Jaa du, det är massor...!


Nu vart jag sugen på blåbär..

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

2008-04-03 @ 17:07:25
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0