Onsdag

Ikväll banakas det upp för utgång med brudarna, står på gästlistan på Lotus (gratis buffe) och för hoppnings vis på Seven också, hoppas på en toppen kväll. Runt 17.00 ska jag och kristoffer ner och köpa tågkort eller busskort, beror på vilket som är billigast och fiffigast :P, sen begär jag mig av till Uppsala hem till Therese där Emma & Ina är förkörk och sen ner till stan.

Har inte gjort så mycket idag, har pluggat religion eftersom vi har prov nästa vecka. Tycker det är gasnka tråkigt men ska fixa det här nu..! Sen så har jag gjort mat och städat lite. hehe!

Ledig imorn & på fredag hur skööönt som hälst, ska bara soooova och ha det bäst, på fredag får man studiebidraget och då ska jag & Mimmi gå på stan och sen blir det förkrök hemms hos mig o Toffe sen drar Mimmi & jag iväg och har dunder kul haha! får se hur kvällen ser ut..!

En i min klass har bytt namn helt plöstligt efter alla år så har han bytt namn, ? fråga mig inte varför, Asså jag tycker om man har fått ett namn så ska man ha det kvar, inte byta till något annat.
Tycker ni att man ska byta namn? bara för att?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0