ONLY YOU!!

Trött,trött,trött. Det var ju inte Killer instingt förns sent på kvällen så jag kollade på någon annat sen gick vi och la oss, vaknade fö ett tag sen. Ska städa lite idag och sånt.
Ååå vad jag ska sattsa på skolan i år, jag måste värkligen för att visa alla som inte tror på mig att jag inte klarar skolan, men vafan jag ska visa dom att JAG kan klara skolan..!
Men ett litet problem jag längtar redan till lov hehe! jobbigt läge. haha! Men är ju ledig den 27 & den 28 onde sep så det känns skönt, då ska ajg bara ta det lungt =). Och den 14 Oktober ska vi till Kolmorden och klappa vargar, eller inte jag Kristoffer , Sebastian och hans pappa, jag & Ulrika får gå å klappa apor i ställer :P
Hehe
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0