Myslördag

Somande framför tvn så skönt, efter 3 timmars sömn inatt!!

När Kristoffer kom hem från jobbet så gick vi till ica och köpte saker till pizza för vi ville göra hemmagjord pizza, köpte olika saker, saker vi aldrig hafr på pizza förut, HAHA! Men den vart as god! Ska sanrt kolla på svensson svensson, och äta ostbollar till!

Imorn kommer Kristoffer mamma,bror, morfar & mormor och hälsar på oss, så då ska jag laga mat.=), ska bli fläskfele med råstektpotatis och sallad. + kantareller..! Gotti! Längtar faktiskt till maten imorn! Hoppas bara på att den blir bra!
Sen kommer vi får gardiner imorn också! ÄNTLIGRN!

Var paff för ett par dagar sen, har inte kunna smält det förns nu, min kompis Malin är med barn. GRATTIS gumman! Måste träffa dig snart så jag får känna på magen. i januari ska beben komma ut..! Hoppas allt brar löser sig, Du vet..! ♥

Och så är jag fortfarade avis på Kristoffers mobil !! Och på Jossan som tagit hål i bröstvårtan!!!
Ska kanske sova någon dag hos jossan nu i veckan, sakanr henne så!

Nä nu ska ajg gå och kolla på svensson svensson har redan missat 11 min ! Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: jossan

SAKNAR DIG SOM FAN

2007-09-29 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0