Home sweet home

Nu är man hemma i Stockholm efter en hel vecka i Östervåla! Det har varit kul att vara i Östervåla men har saknat att vara hemma! Träffade mormor & morfar igrå, hur kul som hälst, har inte träffat dom på länge. Sommnade as sent pratade i tele, sen gick jag upp och såg mamma ligga och sova vid tvn, så jag väkte henne sen gick jag och la mig igen! Morfar körde mig till bussen idag, SKÖNT..!

Ska nog ta det lungt ikväll eftersom jag har ont i ögonen, synd att man missar Jossans födelsedags fest. Men jag ser lixom inget, plus har inget att dricka så inte så kul att vara nykter på en fest och sen ska ju dom ut på krogen och det har jag inge lust med, det räkte för i veckan, var så trött i torsdags efter korgen!!!


http://sajk0.bilddagboken.se/

Måste bara fråga vilka läser min blogg??
Ingen!!!
Ska nog lägga ner den!!!


<3

Kommentarer
Postat av: emmie

tycker inte du ska lägga ner din blogg!! Det är kul att hänga med dig i ditt liv.. Det är säkert massa fler än jag som följer din blogg bara det att de inte skriver!! Hang in there ;)

2007-09-21 @ 19:08:18
Postat av: Katja

jag läser din blogg!

2007-09-21 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0