hellre sent än aldrig..

Vart utgång igår igen, måste börja lugna ner mig nu tycker jag, har varit ute alldeles för mycket på senaste tiden. Men kvällen började hos Therese drack några öl (det smakade okej) och kollade på IDOL,sen tog bussen ner till stan, där gick vi in till seven, tog en cider och pratade. Sen kom Mimmi,Kirre och Malin förbi så pratade lite med dom också! Men sen fick vi reda på att vi stod på gästlistan på Lotus så vi sa hej då till alla tjejerna och gick dit. var lite osäker på att det skulle bli kul, eftersom det var as tråkigt i sommras när jag & Emma var där, men så vart det inte. vart en kanon kväll, en bartender bjöd oss på lakrits shots och sen dansade vi hel kvällen. vart bara med på vimmelbild på seven när vi satt och pratade. Så skönt att slippa alla vimmelfotgrafer...! Har nog aldrig sätt Therese & Emma sa glad när dom dansar :)

 

Idag har jag tagit det lungt, fick panik för ett tag sen trode jag ahde tappat bort min plånbok med ID,Bankomatkort och allt i, men sen ringde jag Therese och då hade jag bara råkat lägga den i fel väska. så ska få det imorn =). sså fatta paniken jag hade fått om jag hade tappat bort det....! Inge legg på typ 2 veckor & inge bankomat kort , och det betyder ju inga pengar.. Bu!!!

Thilda och jag pratade om resor idag efter studenten, vi har siktat in oss på Alanya 08 haha! några dagar efter studenten. haha! har redan kollar på hotel och priser och så! Så nu är det bara dags för mig att fixa jobb och spara pengar. Fick nyss 100 kr av mormor så en bit på vägen haha! Faaan vad jag måste ligga i, Det blit mycket för mig, betala resor till skolan, behöver nya skor och allt. ojoj..!
Det bli mycket nu i vår för oss, mycket praktik, Italien resan med klassen, studentskivan, STUDENTEN och änligen Alanya. asså hoppas värkligen att jag har fixat pengar så vi kommer iväg..

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0