Gör vad ni vill, men döda henne inte..!

En bok att rekomendera är Gör Vad Ni Vill Men Döda Henne Inte.
Ångest, smärta och förnedring under 20 år. Yolanda - min egen brättelse.



Modevisningen var as Kuuuul, måste bara säga det igen!!

Har nyss kommit hem från en riktig tråkigt skoldag, för det första så kunde jag inte sova inatt, var helt pigg och sista gången jag kollade på klockan var den 04.49 något, sen vakande jag när klockan vart 05.00 då var det bara 3 kvart tills jag skulle gå upp och göra mig ordnign tills bussen skulle gå. Han precis somna så ringde min klocka. Buuuu! Tog mig upp efter mycket om och men, somande på bussen vakande av att bussen stanade i Uppsala..! Sen träffade jag Micke en snabbis sen kom ekeby-bussen, så var man på väg till skolan. Religionen gick bra, naturkunskapen också! ska ha prov nästa vecka i religion, hoppas på att det går bra! Tog tåg hem idag till tockholm eftersom mina resor e slut på busskortet, haha Men pengar på fredag.
Så nu sitter jag hemma, väntar på K ska komma hem så ska vi gå ner på stan och kolla läget.
Idol blir det ikväll om nu det är det idag. har inge koll alls!

Nu vill jag att det ska bli helg, Mimmi & jag ska ut här i Stockholm och göra stan osäker. haha! Nä då men hoppas på en riktig trevlig kväll!! ♥

Imorn e det ju onsdag, och det kanske betyder utgång, beror på...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0