=)

Jag är å himmla trött just nu, trött på ALLT. De ända jag vill göra är att ligga i sängen och skita i allt, men nu går ju inte det eftersom man har skola, och imorn ska jag hem till Thilda och vi ska kolla efter resor och ha en myskväll, vi ska nog strunta i modevisningen, och bara åka hem till henne och käka god mat och äta chips. Längtar faktikst..! Tisdag blir nog en lugn dag. undra bara vart man ska sova. orkar int eåka hem till mamma i våla, för lång väg hah! och orkar inte åka hem till stockholm häller..! Onsdag blir det utgång tro jag, står ju med på gästlistan..! sen skulle det vara kul och hitta på något med kompisarna också! Nu när man e ledig dagen efter i skolan!

Nu ska jag gå och mysa med Kristoffer, han kom nyss ut ur duchen också ;)
 
GODNATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0