What ever.

Igår somnade jag framför tvn, Kristoffer kom och väkte mig och bärde in mig till sängen, precis så som morfar alltid gjorde när man var liten ♥

Har precis kommit hem från en kanon dag i skolan, allt var så jävla bra. Mimmi & jag var ensama i kallkket, tog det lung och så, fick inte så god mat till lunch men skit i det. Sen tog jag tåget hem & nu sitter jag har super trött, funderar på om jag ska åka på bjudningen eller bara åka hem till Jossan eller bara vara hemma & SOVA! Snart börjar One tree hill och då ska jag äta något. Sen får jag ta och bestämma mig hur jag vill göra i ikväll!

Imorn kommer Lisa,Ida & Mimmi in till stan då ska vi kolla på utklädningskläder tills på Haloween, Hahah Camilla ska vara en tjock neger. haha! Undra vad jag ska vara! Aja det fixar sig.

image351

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0