time to say goodbye

Söndag och det betyder skola imorn...

Har tagit det lungt idag, efter jag & Kristoffer hade vaknat gick vi ner på stan, kollare runt skulle köpt singstar men det var så himmla dyrt, så vi skippade det, tar det någon annan månad, då jag hjälper till att betalar. Så vi gick bara runt och sen hem, när vi var hemma gjorde jag mat. och sen somnade Kristoffer medans jag kollade på sjunde himlen och efter det gick vi och köpte massa frukt som jag sen gjorde fruktsallad på. Idag har det blivit massa framför tvn, har bara varit sån dag.

Jag ser inte iframemot skolveckan, men man måste ju gå för att få ett bra betyg & närvaro, sen är det ju skönt att träffa alla kompisar och berätta om helgen som har varit.. haha!

Nu ska jag gå och packa ner lite saker i  min väska som ska med till skolan imorn, för om jag gör det nu slipper jag strässa imorn, och sova lite längre..!

SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0